Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Reset
Reset

KONKURS NA LOGO OBCHODÓW 100- LECIA PLEBISCYTU W GROSZKACH (1920-2020)

KONKURS NA LOGO OBCHODÓW 100- LECIA PLEBISCYTU W GROSZKACH (1920-2020)

REGULAMIN KONKURSU NA LOGO OBCHODÓW 100- LECIA  PLEBISCYTU W GROSZKACH (1920-2020)

 

ORGANIZATOR KONKURSU:

- Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Rumianie.

CELE KONKURSU

  1. Celem konkursu jest stworzenie logo (znaku graficznego) nawiązującego tematycznie do obchodów 100-lecia plebiscytu w Groszkach, który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny obchodów jubileuszu Plebiscytu w Groszkach- Gmina Rybno.
  2. Logo będzie umieszczone m in. Na stronach internetowych Gminy Rybno i instytucji z nią współpracujących oraz plakatach, ulotkach i innych materiałach promocyjnych związanych z obchodami 100- rocznicy Plebiscytu w Groszkach.
  3. Logo może mieć dowolną formę graficzną.
  4. Logo powinno:

- być czytelne i łatwe do zapamiętania

- być łatwo identyfikowane z treściami patriotycznymi oraz z Gminą Rybno,

- wzbudzać pozytywne emocje,

- nie być zbyt skomplikowane,

- składać się z krótkiego napisu (stylizacji literowej) lub prostego rysunku (elementu graficznego) lub połączenia napisu z rysunkiem.

WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Do konkursu mogą przystąpić uczniowie Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Rumianie.
  2. Zapoznały się z niniejszym Regulaminem konkursu i akceptuję jego postanowienia,
  3. Złożą pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na nieodpłatne przeniesienie na Organizatora konkursu całości praw majątkowych do projektu graficznego logo, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych- stanowiące załącznik nr 2 do Regulaminu konkursu.
  4. Za osoby niepełnoletnie oświadczenie, składają przedstawiciele ustawowi załącznik nr 3
  5. Wyłonione podczas konkursu logo staje się własnością Organizatora konkursu, który może je w dowolny sposób wykorzystać oraz odstępować na rzecz osób fizycznych i prawnych.

FORMA REALIZACJI PRACY KONKURSOWEJ

  1. Projekt Logo należy wykonać w formacie A4.
  2. Technika wykonania pracy – dowolna.
  3. Każdy uczestnik konkursu może głosić 1 projekt graficzny logo.
  4. Praca musi być opisana na przytwierdzonej kartce w sposób następujący:

- imię i nazwisko

- wiek i klasa

- krótki opis logo.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA PRAC KONKURSOWYCH

  1. Opisane prace konkursowe wraz z wypełnionymi załącznikami należy składać w sekretariacie szkoły.
  2. Termin składania prac 19.06.2019r.
  3. Wyboru głównego laureata konkursu na projekt graficzny logo dokonuje Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora Konkursu.

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU

  1. Planowana data ogłoszenia wyników i rozdania nagród: 22 czerwiec 2019r. podczas uroczystości plebiscytowych w Groszkach.
  2. Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Rumianie sprumian@wp.pl.
Data dodania: 2019-06-09 10:52:51
Data edycji: 2019-06-09 10:54:15
Ilość wyświetleń: 1249
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej